T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI
Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.
Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.
Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:
Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.
Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.
Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;
İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.
Oturum Çerezleri (Session Cookies) |
Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. |
Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:
Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.
Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.
T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü'nün 31.10.2022 tarihli 115010 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararı ile yayınlanan "Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar konulu Genelgesi" doğrultusunda 1 (Bir) adet Muhasebeci unvanına sahip "Belirsiz Süreli Sözleşmeli Personel'' alınacaktır.
A-ADAYLARDA ARANAN GENEL VE ÖZEL ŞARTLAR OLARAK;
1- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2- Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3- Başvuru tarihinde 18 yaşını bitirmiş ve 40 yaşını doldurmamış olmak,
4- Erkek adaylar için askerliğini yapmış veya askerlik hizmetinden muaf olmak, askerlikle ilişiği bulunmamak,
5- Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6- Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı işlenen suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı işlenen suçlar ile zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak,
7- Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak,
8- Lisans düzeyinde eğitim veren 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının İşletme, İktisat, Kamu Yönetimi, Maliye, İstatistik, Ekonomi/Ekonometri, Muhasebe ve Finans Yönetimi, Bankacılık, Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri, Sosyal Hizmet, Sosyoloji, Psikoloji, Rehberlik Psikolojik Danışmanlık bölümlerinden veya denkliği Yükseköğretim Kurulunca onaylanmış yabancı yükseköğretim kurumlarından mezun olmak,
9- 2022-2023 yılında ÖSYM tarafından yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarında KPSSP3 puan türünden en az -60- (Altmış) puan almış olmak,
10- Muhasebe bilgisi veya deneyimine sahip olmak ve bunu belgelendirmek,
11- En az -B- sınıfı sürücü belgesi sahibi olmak ve aktif olarak araç kullanabilmek,
12- İyi derecede bilgisayar (Windows, MS Office ve İnternet Programları vb.) kullanma becerisine sahip olmak,
13- Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemine göre son 6 aydır Muğla İli Dalaman İlçesinde ikamet ediyor olmak,
14- Her türlü mevsim ve iklim şartında görevini devamlı yapmasına engel olabilecek hastalığı, vücut engeli veya akıl hastalığı bulunmamak. (Göreve başlaması uygun bulunan adaylardan bu durumu belirtir tam teşekküllü bir hastaneden alınmış sağlık raporu istenecektir)
15- Yapılan mülakat sonucunda göreve başlatılması kesinleşen aday hakkında güvenlik soruşturması yapılacak, soruşturma sonucunda göreve başlatılması sakıncalı görülen aday göreve başlatılmayacaktır.
B-BAŞVURU İLANI, BAŞVURULARIN ALINMASI, İSTENEN BELGELERİN TESLİM EDİLMESİ, MÜLAKAT YERİ VE ZAMANI:
1.BAŞVURU İLANI:
06 Mayıs 2024-17 Mayıs 2024 tarihleri arasında mesai bitimine kadar T.C. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün(https://vakifilan.aile.gov.tr) web sitesi, Dalaman Kaymakamlığının(www.dalaman.gov.tr) web sitesi, Dalaman Hükümet Konağı İlan Panosu, Dalaman İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı İlan Panosunda ilan edilecek ve ilan metni Muğla Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü’ne ilan edilmek üzere gönderilecektir.
2.BAŞVURU
Başvurular 06 Mayıs 2024 tarihinde başlayarak, 17 Mayıs 2024 günü saat 17.00’e kadar, T.C Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’nün(https://vakifilan.aile.gov.tr) web sitesi üzerinden yapılacak, şahsen yapılacak başvurular kabul edilmeyecektir. İlgili mevzuat gereğinde; KPSSP3 puanına göre alınacak personel sayısının -5-(beş) katı kadar aday mülakata çağrılacaktır. Adaylar tarafından yapılacak online başvuru “ÖN BAŞVURU” niteliği taşıyacak olup; Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarınca Adaylarda Aranan Genel ve Özel Şartlar bölümünde istenilen evrakları süresi içerisinde teslim etmeyen ya da evraklarını teslim edip genel şartları ve Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları tarafından belirlenmiş özel şartları taşımadığı tespit edilen adayların başvuruları değerlendirilmeye alınmayacaktır.
3-BELGELERİN TESLİM EDİLMESİ:
Mülakata çağrılması uygun görülen adaylar 24 Mayıs 2024 günü mesai bitimine kadar aşağıdaki belgelerin aslını göstererek, onaylı örneklerini dosya halinde Merkez Mah. Sanayi Cad. No: 3 Dalaman/MUĞLA adresinde bulunan Dalaman Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına teslim edeceklerdir. İstenen şartlara uygun müracaat sahiplerine teslim ettikleri belgeler karşılığında “Evrak Alındı Belgesi” verilecektir. Mülakata çağrılması uygun görülen ancak başvuru esnasında kurumumuz tarafından alınan belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olanlar ile istenen belgeleri verilen süre içerisinde teslim etmeyen adaylar mülakata alınmayacaklardır.
Mülakata Çağrılması Uygun Görülen Adaylardan İstenecek Belgeler
1- Bitirdiği okul veya çıkış belgesinin noter onaylı sureti,
2- Nüfus Cüzdanı sureti,
3- ÖSYM tarafından Lisans mezunları için yapılan 2022-2023 Kamu Personeli Seçme Sınavı KPSS P3 puan türü sınav Sonuç Belgesi,
4- 2 adet vesikalık fotoğraf(son 6 ay içerisinde çekilmiş),
5- Adli Sicil Kaydı
6- Bilgisayar sertifikası veya bitirdiği fakültede Bilgisayar dersi gördüğünü kanıtlayan not durum belgesi(transkript)
7- Askerlik Terhis Belgesi veya Tecil Belgesi
8- Sağlık Raporu(çalışmasına engeli bulunmadığını gösteren)
9- Ehliyet
10- Tarihçeli Yerleşim yeri belgesi
11- Muhasebe bilgisi veya deneyimi olduğunu gösterir evrak.
12- Özgeçmiş
13- Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği
4-MÜLAKAT YERİ VE ŞEKLİ
Belgelerini evrak alındı belgesi karşılığında eksiksiz olarak teslim eden adayların listesi 28 Mayıs 2024 günü Dalaman Kaymakamlığının (www.dalaman.gov.tr) web sitesinde açıklanacaktır. Mülakata hak kazanan adaylar 30 Mayıs 2024 günü saat 14.00’de Merkez Mah. Sanayi Cad. No:3 Dalaman/MUĞLA adresinde bulunan Dalaman Kaymakamlığı toplantı salonunda Mülakat Komisyonu tarafından mülakata alınacaktır. Mülakat için ayrıca tebligat yapılmayacaktır. Mülakatta adaylar başvurdukları ünvanla ilgili bilgi düzeyi, kendini ifade edebilme kabiliyeti, sosyal iletişim becerisine sahip olmak, davranış ve tepkilerin mesleğe uygunluğu, özgüveni, ikna kabiliyeti ve inandırıcılığı, bilimsel ve teknolojik gelişmelere açıklığı, kişisel becerileri, karşısındaki insanı anlayabilme ve empati kurabilme becerisi, Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları hakkındaki bilgileri yönünden değerlendirilecektir.
5-SINAV SONUÇLARI:
Mülakata alınan adaylar mülakatta aldıkları puana göre komisyon tarafından sıralanacak ve mülakat puanı en yüksek olan -1-(Bir) aday Dalaman Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti Kararı alınarak Aile ve sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğüne Bütünleşik Sosyal Yardım bilgi Sitemi İnsan Kaynakları Modülü üzerinden bildirilecektir. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü tarafından yapılacak değerlendirme sonucunda göreve başlatılması uygun görülen aday Dalaman Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına bildirilecektir. Göreve başlatılması uygun bulunan aday vakıf yönetimi tarafından sözleşme imzalamak üzere davet edilecek,-3-(Üç) iş günü içerisinde Dalaman Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına gelerek sözleşme imzalayıp işe başlayacaktır. Sözleşme imzalamaya hak kazanan aday süre içerisinde sözleşme imzalamadığında işe başlatılmayacaktır.
Dalaman Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti mülakat sonucunda personel alıp almamakta veya gerektiğinde mülakatı tek taraflı iptal etmekle serbesttir.
Kamuoyuna ilanen duyurulur. 06/05/2024